Pristatymas

Dėmesio! Dėl išaugusio siuntų kiekio, užsakymų pristatymas gali užtrukti ilgiau nei įprastai.

Ekstremalios situacijos laikotarpiu, siekiant užtikrinti saugų paslaugų teikimą nuo 2020.11.07 d. keičiasi jų teikimo tvarka. Informuojame, kad kurjerinės siuntos pristatomos tik „iki slenksčio”, t. y., kurjeriai neaptarnauja klientų jų gyvenamųjų patalpų viduje. Siuntos gavėjams įteikiamos prie gavėjo namo ar laiptinės durų slenksčio.

Užsakymų pristatymas

Prekes pristatysime Jūsų nurodytu adresu visoje Lietuvoje.
Perdavę prekes Kurjeriui, informuosime Jus SMS žinute bei el. paštu.
Prieš atvažiuodamas, kurjeris Jus informuos skambučiu arba SMS žinute apie planuojamą pristatymo laiką.
Pristatymo laikas:

I-V 08:00 – 18:00 val.
I-V 18:00 – 22:00 val (didžiausiuose Lietuvos miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Marijampolėje, Tauragėje, Utenoje ir Telšiuose).
I-V 08:00 – 18:00 val. (kiti miestai, miesteliai, rajonai);

Prekių priėmimas

Priimdami ar atsiimdami užsisakytas prekes, patikrinkite siuntos (-ų) būklę bei pasirašykite sąskaitą faktūrą (važtaraštį) ar kitą siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą. Tuo atveju, jei prekių perdavimo-priėmimo metu pastebėjote siuntos ir/ar prekės (-ių) išorinės išvaizdos pažeidimus, prekės (-ių) komplektacijos neatitikimus, būtinai pažymėkite tai sąskaitoje faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo–priėmimo dokumente bei, dalyvaujant mūsų atstovui, kuris pristatė (pateikė) Jums siuntą, surašykite laisvos formos siuntos ir/ar prekės (-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Jums neatlikus šių veiksmų, mes neprisiimame atsakomybės dėl:

prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas;
prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.